أو

الدخول بواسطة حسابك بمواقع التواصل



https://adlat.net/showthread.php?t=289900
2199 26
#1

رأي روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى
خاطرة من تاليفى للروايه

حبيبى مهما تفرقنا الظروف وتبنى بيننا جسور
فأنت لى وانا لك مهما طالت العصور
فرووحى ترتبط بروحك ويزينهما الورد وتملأهما العطور
وما زالت قدرى المكتوب على مر العصوور




روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

هذة الروايه بقلمى * ومازلت قدرى * مستوحاه من وحى الخيال
بس بجد كل كلمة فى الروايه اتمنى ان تحدث وتكون واقعا بدلا من الخيال
فهذة الروايه تعنى لى الكثييير




نبذة عن الروايه


ستحدث الكثير من المفاجأت للبطله سما ستقع فى الحب من النظرة
الاولى لاحمد وتمر الاحداث فيلف
غزل الحب خيوطه حول قلبي سما واحمد ، حتى ذابا كل منهم في حب الاخر ، ولكن الفراق سيلتهب قلوبهم
ولكن ستقول سما باعلى صوتها , لا يفرقنا اعالى الجبال واعماق البحار فانا لك وانت لى
ومهما بعدت المسافات ستظل قدرى المكتوب
يارب تكون النبذة عجبتكم ونالت تشوقكم




والان دعونى اذكر التعريف بالشخصيات

عائلة * فهمى *

سما : هى فتاة بريئه تبلغ من العمر تسعة عشر عاما هى فتاه محبه للعمل شديده الحياء متفأله منطويه
اكثر ضحكها التبسم وهى بطلة رويتنا
فاطمه : وهى والدة سما تبلغ من العمر 40 عاما
اشرف : وهو والد سما يبلغ من العمر 44 عاما
سمر : اخت سما تبلغ من العمر 16 عاما




الاصدقاء


مروه : هى الصديقة المقربه عند سما هى من عشاق التمثيل مهوسه بالحب والرومنسيه تتمنى ان تقع فى الحب







عائلة *طه *



احمد : هو شاب وسيم يبلغ من العمر 20 عاما تكتمل فيه مواصفات الشاب المتميز الذى تهف حوله الفتيات
ويرغبن فى الحصول على قلبه شاب شهم و عصرى
ايمن : والد احمد يبلغغ من العمر 46 عاما
نجلاء : والدة احمد تبلغ من العمر 40 عاما
يوسف : الاخ الاكبر لاحمد يبلغ من العمر 22 عاما
منه : الاخت الصغرى لاحمد تبلغ من العمر 13 عاما





الاصدقاء

مصطفى : صديق احمد المقرب تنطبق عليه موصفات احمد لكنه ليس فى جماله وعائلته بسيطه مكافحه يبلغ
من العمر 20 عاما
عمرو : الصديق الطائش المتهور المغرم بعلاقاته مع الفتيات يبلغ من العمر 20 عاما
نهله : هى من اصدقاء احمد المقربين وولكن احمد بالننسبه لها ليس مجرد صديق تبلغ من العمر 20 عاما



ملحوظة :هناك شخصيات لم يتم الكشف عنها حتى الان حتى لا تفسد روح التشويق




انتظروا البارت الاول وانا اسانتظر التقاعل
لا تنسو التقيم اختكم فى الله احلام

روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى



إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه
#2

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

رواية حلوة انتي مؤلفة شاطرة
إظهار التوقيع
توقيع : نونو وبس
#3

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

اول رد كملي بليززززززززززززز
#4

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

ماشي ياقمر مستنين
إظهار التوقيع
توقيع : ام مالك وميرنا
#5

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

هستناكى هى حلوه بتوفيق ياقلبى
إظهار التوقيع
توقيع : زاهرة الياياسمين
#6

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

[MENTION=89219]الاميرة النائمه[/MENTION];
روووووووووعة ياقلبي
انتظر part1
بداية موفقة
شخصيات رائعة وكتيييييييييير مشوقة

إظهار التوقيع
توقيع : بنوتة عسولة 654
#7

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

مستنياكى ياقمرى

إظهار التوقيع
توقيع : ربي رضاك والجنة
#8

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

هنستناكى يا حبى

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#9

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

هستناكي ي قمر
العنوان جذبني كتير حلوووو

إظهار التوقيع
توقيع : وِجَـعَ ـ قَلَبّـ..❤
#10

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

البارت (1)


اشرقت الشمس مثل كل يوم لكن اشراق الشمش كان يحمل يوم مختلف

يوم ملئ بالمفاجأت التى لم تتوقعها سما على الاطلاق

استيقظت سما كعادتها على صوت رنين تيلفونها الخاص وكانت كالعاده مروة مهى من تتصل بها

مروة : اهلا سمسم صباح الخير جالك التنسيق ولا لسه

سما : اة طبعا انا قدمت ورقى سياحه وفنادق

مروة : وانا كمان سياحه وفنادق يا سمسم دة كان حلمنا ان ندير اكبر شركة سياحه وفنادق فى مصر

سما : ايوة يا مروة طبعا وهنوصل ان شاء الله

مروة : اكيد لازمنحتفل بصى ساعة كدة و نتقابل فى مكانا اوكى

سما : اوكى سلام

اغلقت سما تيلفونها بابتسامه خافتة وعندما التفت وجدت والدتها فاطمه

وما اكملت جملة صباح الخير الا وسما تحتضنها وتقول لولا دعائكى لى يا امى لما حققت حلمى ووصلت لنصف الطريه

فاطمه : حبيبتى سما انا فرحه وساظل فخور بكى يا بنتى واسرعت قائله على سبيل المزاح

يالا مش هنفطر باباكى هيقتلنى لو منزلناش

نزلت سما هى ووالدتها وكان اباها جالسا على مائدة الطعام

اشرف والدها : اتأخرتى يا سما دة تأ ثير الفنادق ولا ايه الف مبروك حبيبتى

سما : الله يبارك فيك يا بابا

سمر : اكيد هتشوفى العجب فى الجامعه خدينى معاكى ها

ابتسمت سما ولم تجب على مزاحها

إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه
#11

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

البارت (2)

سمر : اكيد هتشوفى العجب فى الجامعه خدينى معاكى ها

ابتسمت سما ولم تجب على مزاحها


ثم تناولت افطارها مسرعه واتجهت الى غرفتها ترتدى ملا بسها لكى لا تتاخر على مروة

وبعدما انتهت خرجت مسرعه قائله

سما : ماما انا خارجه انا ومروة مش هنتأخر

فاطمه : معاكى فلوس

سما : ايوة يا ماما سلام

خرجت سما من البيت سيرا على قدمها وهى تفكر فى احلامها و

تقول حقا لم اصدق انى سأوصل لهدفى ولم اصدق انه ستسمر صدقتى بمروة

وسنكون معا ونحقق هدافنا

الا انا سمعت صوت بيييب بيييييييب وفتحت عينها فرأت سيارة ضخمه لونها أسود

ففاقت سما وقالت اسفة لم انتبه

خرج من تلك السيارة شاب قمحى البشرة شعره اسمر مجعد يرتدى بدله رصاصية اللون

مصطفى :مش تحسبى انتى ماشيه فى الشارع يا ماما مش ماشيه فى صالة بيتكم

سما : اعتقدت انك شاب محترم واعتذارى لكى يكفى

مصطفى : انا محترم جدا كمان بس مع المحترم

سما : بصوت خافت الم تعلم ثم بصوت مرتفع كيف تتحدث مع فتاة

مصطفى : منك نستفيد علمينى يا مس

سما : لم ترد وصارت فى طريقها وهى تردد " اهذا احمق "

الا اناا وصلت سما الى الحديقه التى تقابل فيها مرة دائما وكان يلعبون بها ايام طفولتهما

نظرت سما فى كل مكان تبحث عن مروة واستمر نظرها الى ان رات مروة تجلس وتعبث فى تليفونها

ذهب سما الى مروة وجلست بجانبها ودار بينهما الحوار التالى


ارجو التفاعل انتظروا البارت الثالث

وسانتظر توقعاتكم اختكم احلام

إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه
#12

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

روعه ي قلبى
كملى بسرعه

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#13

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى


المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاميرة النائمه
البارت (2)

سمر : اكيد هتشوفى العجب فى الجامعه خدينى معاكى ها

ابتسمت سما ولم تجب على مزاحها


ثم تناولت افطارها مسرعه واتجهت الى غرفتها ترتدى ملا بسها لكى لا تتاخر على مروة

وبعدما انتهت خرجت مسرعه قائله

سما : ماما انا خارجه انا ومروة مش هنتأخر

فاطمه : معاكى فلوس

سما : ايوة يا ماما سلام

خرجت سما من البيت سيرا على قدمها وهى تفكر فى احلامها و

تقول حقا لم اصدق انى سأوصل لهدفى ولم اصدق انه ستسمر صدقتى بمروة

وسنكون معا ونحقق هدافنا

الا انا سمعت صوت بيييب بيييييييب وفتحت عينها فرأت سيارة ضخمه لونها أسود

ففاقت سما وقالت اسفة لم انتبه

خرج من تلك السيارة شاب قمحى البشرة شعره اسمر مجعد يرتدى بدله رصاصية اللون

مصطفى :مش تحسبى انتى ماشيه فى الشارع يا ماما مش ماشيه فى صالة بيتكم

سما : اعتقدت انك شاب محترم واعتذارى لكى يكفى

مصطفى : انا محترم جدا كمان بس مع المحترم

سما : بصوت خافت الم تعلم ثم بصوت مرتفع كيف تتحدث مع فتاة

مصطفى : منك نستفيد علمينى يا مس

سما : لم ترد وصارت فى طريقها وهى تردد " اهذا احمق "

الا اناا وصلت سما الى الحديقه التى تقابل فيها مرة دائما وكان يلعبون بها ايام طفولتهما

نظرت سما فى كل مكان تبحث عن مروة واستمر نظرها الى ان رات مروة تجلس وتعبث فى تليفونها

ذهب سما الى مروة وجلست بجانبها ودار بينهما الحوار التالى


ارجو التفاعل انتظروا البارت الثالث

وسانتظر توقعاتكم اختكم احلام
كملي كملي

#14

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

حرام بقي عليكي يا لولو
والله ايه التشويق دة؟!
كملي ياقلبي مستنياكي

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#15

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

البارت الثالث



مروة : سمسم الجو حلو اوى اوى النهارده
سما : يعنى مش اوى للدرجه دى وكمان الهوا محمل اتربه
مروة : يا بنتى نفسى مرة اشوفك مبسوطه
سما : انا مزاجى اتعكر ثم قالت خافته من هذا الوقح
مروة : سما اعترفى يا سمسم الشاب ده غمزلك ثم قالت مسرعه تعرفيه صح اعترفى بقى احكي يالا
سما : انتى اتخننتى يا مروة شاب مين ال اعرفه انتى مجنونه انا هو فين ده اصلا
مروةاشارت اليه قائله سما دة كيوت اوى كدة يا سمسم
فاسرعت سما قائله اة اعرفة ارتحتى يالا بقى نقووووووم ثم قالت خافته مجنونه
وكادت سما تناجى نفسها سرا دى مجنونه مكنتش هتسكت غير لما اقولها كدة بس انا حاسه انى غلط
حتى وصلا الى الكفتريا وجلسا سويا وطلبوا من الجرسون
سما : لو سمحت 2 فروله
ثم جاء شاب وسيم من خلفها طويل القامه شعره ناعم لونه اسود
احمد : لو سمحتى لو سمحتى
التفتت سما حتى اصابتها الدهشه انه الشاب
سما بصوت متقطع : نعععععم
احمد : لو سمحت يا انسه التيلفون دة وقع منك وانتى قايمه
مروة : اهدى كدة عليه بقى انسه هو انتو متعرفوش بعض
سما : لا ازاى ازيك يا محمد
احمد : محمد مين
سما : على محمود ايمن سيف اى حاجه ثم قالت خافته الله يكسفك
احمد : ايه ايه احنا هنأى طماطم
مروة : هلا هلا يا سمسم امال ايه اعرفه والجو ده
نظرت سما بخجل الى الارض
احمد : يا بنتى هو مفيش اى حد يهزر معاكى ابدا دى سما وانا احمد اعرفها طبعا
نظرت سما نظرة تعجب وفى عينيها الكثير من الاسئله سما سما ازاى ؟
احمد : يالا انكشحى بقى
مروة : بطرد انا عادى كدة اوكى الله يسهلو
ثم امسك احمد يد سما واخذ بها الى الطاوله وجلسوا
سما : امممم هو
احمد مسرعا : انا ال عايز اعرفه بس انتى تعرفينى
سما : انا اسفه بجد بس مروة زنانه اوى افتكرتك بتغمزلى وقاعدت تقولى انتى تعرفيه
وعشان اخلص منها قولتلها كدة
احمد : اها بس انا مغمزتش ... اة لا انا كانت عينى مطروفه بس
قامت سما من مقعدها وصارت خطوتين الا ان رجعتهم
قائله سما : بس انت عرفت اسمى منين
احمد : من دى واشار الى السلسه التى كانت ترتديها ثم قال مسرعا سما فرصه سعيدة
سما : بخجل انا اسعد
احمد : لا سعيدة سعيده يعنى
وبكدة البات الثالث خلص انتظروا البارت الرابع حبيباتى

إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه
#16

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

جميييله اوى يا لولو
تسلم ايدك يا قلبي
ومستنياكى علي نار احبي ♥

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#17

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

جميلة يااحلام منتظراكى
إظهار التوقيع
توقيع : حنين الروح123
#18

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

البارت الرابع

رجعت سما الى بيتها وهى تبتسم ولا تعلم لماذا وظلت تتذكر ما حدث وتبتسم

الى ان دخلت سمر قائله بصوت ثرثار

سمر : ممكن اعرف مبترديش عليا ليه انا مش بكلمك

سما : ها

سمر : ردت خافته هاا شكل الحكايه فيها انه ثم خرجت من الغرفه

ولم تنتبه عليها سما

وأذا بالهاتف يهتز ويصدر صوت رنين فاقت سما من احلام خيالها

وردت على الهاتف

سما : الو

المتصل : الو هو دة تيلفون سما فهمى

سما : اايوة مين حضرتك

المتصل : انا الاستاذ يوسف طه ابن الاستاذ ايمن طه وكنت عايز حضرتك بكرة الساعه 3

فى مكتبى

سما : طب ليه

المتصل : لما تشرفينى هتعرفى

سما : وحضرتك مكتبك فين

المتصل : انا مدير عام شركه a . Y للسياحه

سما : حضرتك قلت شركه a . Y للسياحه على حد علمى ان دى اكبر شركة سياحه فى البلد

المتصل : بدام كده يبقى تشرفينى بكرة

سما : اكيد طبعا

واغلقت الهاتف وكادت ستقع مغشيه عليها ونزلت من غرفتها مسرعة لأبها ووالدتها

وقصت عليهم ما حدث

اشرف : خلاص يا سما روحى واعرفى هو عاوز ايه وربنا يقدم الى فيه الخير

فاطمه : موفقه يا سما

--------


احمد : جو حبيبى بطل شغل شويه وركز معايا

يوسف : عمرى ما هخلص شغل لانى مش لاقى حد يسعدنى

احمد : انسى انى ممكن ادخل الشركه دى عشان اشتغل مش كفايه كان نفسى ادخل فنون جميله

ابوك دفع فلوس دخلنى سياحه وفنادق

يوسف : لم نفسك شويه ايه ابوك دى

احمد : ايدك على 500 جنيه

يوسف : ليه

احمد : عندى خروجه ولازم اظبط

يوسف : طب عدى عليا بكرة عشان هعوزك

احمد : دة على حسب هتدينى كام

يوسف : اة يا بن ...........

احمد : عيب كدة يا يوسف ما تشتمش على بابا بابا جمييل

يوسف : اتفضل 700 جنيه اهم بس تيجى بكرة

احمد : هحاول اصير انا بقى سلااااااااااااااااام

وبكده البارت الرابع

لا تنسوا التقيم وانتظروا البارت الجديد اصله كلام

فى سركم احلى من دة هههه اختكم احلام

إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه
#19

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

روووعة بجد
كملي ياسكرة

إظهار التوقيع
توقيع : نَقاء الرُّوح
#20

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

روعه يالوله كملي ياقلبي وفي انتظار الخامس بالتوفيق يامبدعه

إظهار التوقيع
توقيع : جنا حبيبة ماما
#21

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

حلوووووو
كملي ياعسل

إظهار التوقيع
توقيع : أنٌثًى ٱسًتُثًنٌٱئيّة
#22

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

جميله اوى يا لولو تسلم ايدك
مستنياكي يا حبي ❤❤

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#23

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

مستنياااااااكي ياقمر شكلها حلو اوي
إظهار التوقيع
توقيع : princess_shosho
#24

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

روعه يا قلبى
كملى بسرعه

إظهار التوقيع
توقيع : فتاة بالحياء تجملت
#25

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

البارت الخامس

استيقظت سما من نومها الملئ بالاحلام الجميله على صوت والدتها
فاطمه : يالا يا سمسمتى اغسلى وشك عشان نفطر الكل فطر وانا استنيت نفطر سوا
سما بخمول : هى الساعه كام يا ماما
فاطمه : الساعة 11
سما مصدومه : كااام 11 انا ورايه حاجات كتير معملتهاش
وقامت مسرعه واتجهت نحو w.c وخرجت باقصى سرعه وتناولت الافطار
ذهبت الى مكتب والدها بالقهوة وقالت
سما : بابا انا كنت عاوزة فلوس
اشرف : اكيد حبيبتى بس عاوزاهم ليه
سما : بصراحه كنت عاوزة اجيب طقم جديد شيك اروح بيه وجزمه وشنطه
اشرف : ماشى يا بنتى عاوزة كام
سما : ال تشوفه يا بابا
اشرف : ال اشوفه يا بابا ههههههههههههه اتفضلى حبيبتى ولو عوزتى حاجه تعالى
سما : شكرا شكرا يا بابا
وخرجت فى قمة السعادة واتجهت الى غرفتها لترتدى ملا بسها وتذهب للتسوق
واذا بالهاتف يرن " ترن ترن ترن "
سما : الو ايوه يا مروة
مروة : شوفتى شوفتى لما حضنها يا حياتى سو كيوت
سما : مفيش اهلا صباح الخير حتى
مروة : اهلا صباح الخير حتى
سما : هو مفيش حد اتصل بيكى
مروة : حد حد زى مين
سما فى تردد : اصل ::::::::::::
مروة : يا بنتى اتصلوا بيا انا معاكى على طووول
سما : وقعتى قلبى فى رجليه اقفلى بقى سلام
مروة : سلام
ارتدت سما ملابسها وخرجت للتسووق وبعدها رجعت الى البيت وكانت الساعه الواحدة والنصف
اتجهت الى الاستحمام وارتدت الملابس الجديده ثم دق الباب ودخلت سمر
سمر : اش اش اش الشياكه دى كلها يا سمسم
مروة : شكلى حلو
سمر : قمر قمر قمر
ثم سمعت صوت بييييييييييب بييييييييب بييييييب
نزلت سما من البيت ووجدت ميكروباص فيه بعض زميلاتها من الثانوى ومعهم مروة
ركبت سما بجانب مروة ووقالت لها
سما : هى العربيه دى هتخدنا على الشركه
مروة : ايوة يا سمسم
نوال : سمسم انتى معانا انتى كمان والله مفاجأة حلوة
اميرة : ازيك اسمسم
سما : انا الحمد لله قويسه اة مفجأة حلوة
نوال : مالك يا اميرة مكشرة ليه
اميرة بغضب : هى البت دى مش عتقانه فى اى حته
نوال : والله دى عسل
اميرةباستهزاء : عسل عسل دة انت ال عسل
________________________________________________________________________________________
عمرو : ايه حماده مش هنخرج النهارده
مصطفى : ااحمد مفيش خروج اخوك قالك لازم تروح الشركه عشان تساعده
احمد : ياربى انا مصاحب ملاك وشيطان فى الوقت نفسه طب اسمع كلام مين
مصطفى : احمد دى مش فيها هزار لازم توفى عهدك وتروح لأخوك
احمد : خلاص يا ضميرى الموقظ خلاص هروح
سلام
احمد يتوجه الى سيارته ويقودها للذهاب الى شركته وفى طريقه قد نفذ وقود السياره

وبكدة خلص البارت الخامس
لاتنسوا التقيم وانتظروا السادس اختكم احلام

إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه
#26

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

جميله اوى يا قلبي
مستنياكى

إظهار التوقيع
توقيع : وغارت الحوراء
#27

افتراضي رد: روايتى الجديدة * ومازلت قدرى * بقلمى

البارت السادس

وقف احمد ينتظر سيارة

مر من امامه ميكروبص فأشار اليه

احمد : لوسمحت يا سطى سيارتى اتعطلت ممكن توصلنى لشركة A.Y للسياحه

السائق : اتفضل يا استاذ

دخل احمد الميكروبص ثم قال : يادى الكسفه الميكروباص كله بنات وجلس

بجوار سما وولم ينتبه اما سما فقالت مصدومه انه الشاب

احمد : لوسمحتى يا .......... سما ايه الصدفه الجميله دى

ادعت سما انها ليست متذكرة قائله من انت

احمد : انا احمد مش فكرانى

سما : اة احمد ازيك

احمد : انا تمام هو الميكروباص دة نازل فين

سما : شركة a.y للسياحه

احمد : بجد وانا كمان نازل هنك

وظلوا طوال الطريق ينظرون الى بعضهما وعندما كان الاخر يلاحظ كان يشغل نفسه بشئ

الا ان وصل الميكروباص واصبح امام الشركه

نزلت سما وزميلتها من الميكروباص

قامت اميره بدهس رجل سما تجد كعب حذائها توجعت سما ولم تستطع القيام

مروة : مالك ياسما

سما : رجلى رجلى يا مروة اة رجلى

احمد : فى ايه يا مروة مالك ياسما

مروة : سما مش عارفه تقوم وعندهها انتر فيو فى الشركه

احمد خافت : انتى فيو وفشركتى

مروة : طب اسنديها معايا يا مروة

اسند احمد ومروة سما واجلسوه وذهب احمد واحضر لها عصير وجلست حتى استراحت قدمها

احمد : انا لازم ادخل خلى بالك عليها يا مروة

دخل احمد مسرعا على يوسف

يوسف : يالا عوزك

احمد احتضن يوسف وقال لة حبيبي حبيبى يا جو

يوسف : مالك يا بنى

احمد : انا بحبك يا رقيق انت يا قمور يا ابيض انت

يوسف : انت اتهبلت يا احمد

احمد : بص انا زيى زى ال برة دول وهعمل انتر فيو زيى زيهم ومش عايز جنس مجلوق يعرف اننى ااخوك ماشى

يوسف : طب وليه

احمد : عشان خاطرى يا جو ونبه على الموظفين وهتلاقينى كل يوم فى الشرركه

يا حلاوة الشركه يا جمال الشركه يا رقة الشركه


انتظروا تكملة البارت السادس لا تنسوا التقيييييييييم


إظهار التوقيع
توقيع : الاميرة النائمه


قد تكوني مهتمة بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى
قصه رومنسيه،لحظات رومنسيه،ذكريات رومنسيه بقلمى متجدد،لحظات رومنسيه بقلمى ريموووو قصص - حكايات - روايات
{لن أتمنى بعد الآن } روايتى الأولى بقلمى {تعالو تابعونى} عمر ابانا وعائشه امنا أقلام عدلات الذهبية
ان لم تكن قدرى فانت اختيارى ** بقلمى كيوت متل التوت أقلام عدلات الذهبية
روايتى الجديدة ، الامل الموجود ، بقلمى حصريا على عدلات الاميرة النائمه أقلام عدلات الذهبية
روايتى الجديدة، حصريا على عدلات ، رواية الامل الموجود بقلمى الاميرة النائمه أقلام عدلات الذهبية


الساعة الآن 02:59 PM


جميع المشاركات تمثل وجهة نظر كاتبها وليس بالضرورة وجهة نظر الموقع


التسجيل بواسطة حسابك بمواقع التواصل