عدلات

عدلات (https://adlat.net/index.php)
-   أقلام عدلات الذهبية (https://adlat.net/forumdisplay.php?f=103)
-   -   انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى (https://adlat.net/showthread.php?t=167859)

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:33 AM

انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 


انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى.
قصة رعب بقلمى .
https://upload.3dlat.com/uploads/13771715926.gif
انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى.
قصة رعب بقلمى .
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وحشتونى اوى اوى
من فترة ومن ساعة ماعملت عمليتى وانا بدأة ف رواية معرفش هتعجبكم ولالا
بس هى هتكون شوية مختلفة
لانها هتكون سرد ومحادثات مع شخصيات غريبة باذن الله هعرفكم بكل شخصية انا هبداها ولو عجبتكم نكمل

المكان
شقة فى حى راقى ف مصر
شخصياتنا
روميساء بنوتة عندها20سنة
بيضاء ذات قوام ملفوف ورشيق شقراء الشعر وتمتلك عيون زرقاء تجعلها تأسر قلب كل من يراها
لكنها لاتحب سوى شخص واحد هو محمد ابن عمها وزوجها نعم زوجها فهى متزوجة
وتحكى روميساء لصديقتها عن يوم تقول عنه انه مشؤم بالنسبة لها وتدخل ف التفاصيل


روميساء:محمد حبيبى هيا استيقظ كفاك نوم ايها الكسول الا تشبع من النوم ابدا !!!
محمد:حبيبتى اتركينى نائما انسيتى انه يوم عطلتى ؟؟
روميساء : بالطبع لا انسي انها عطلتك ولاانسي ايضا بانك وعدتنى بالخروج والفسح والسهر!!
محمد: حبيبتى اتركينى فقط ساعة واحدة فقط ارجوك
روميساء : امممممممم وخرجت ورجعت له وهى تحدثه بدلع حسنا ياحبيبى أتوعدنى اننا سنخرج اليوم
وما ان اراد ان يرد عليها حتى فاجأته بماء بارد واختفت من امامه
فاستفزته جدا واراد انه يلحق بها لكن شيئا ما منعه
ان يلحق بها شيئا ما عركله واوقعه مغشيا عليه
فاستغربت روميساء الامر وان محمد لم يلحق بها وذهبت لتتحق ماذا يفعل فوجدته ملقى على وجهه فخافت ان يوقع بها وانه يمثل فضربته على كتفه وتراجعت لكنه لم يتحرك فقلقت وصارت تبكى وتحاول اان تطلب المساعدة من اى شخص واخيرا تمكنت من الاتصال بالاسعاف الذين اتوا مسرعين جدا
ونقلوه فورا الى المشفى
وعلمت انه اصيب بارتجاج بسيط ولاخوف على صحته
لكن يجب ان يبقى فى رعاية المشفى يومين
ولم تجد ماتفعله سوى ان تذهب الى بيتها وما ان دخلت
حتى شعرت بحركة غريبة واصوات اغرب فاستعاذت بالله واقنعت نفسها انها فقط وسواس لانها اول مرة تبيت بدون حبيبها محمد
وما ان ذهبت الى غرفتها وهى بالطرقة سمعت صوت بكاء فخافت وتراجعت لكنها اصرت وذهبت لترى ماذاهناك واقتربت اكثر من الغرفة
ووووووو

لو عجبتكم هنزل كل يوم جزء باذن الله
الرواية دى من خيالى
ومفيش اى احداث فيها حقيقية
بحبكم ف الله

السفيرة عزيزة 03-09-2013 01:40 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
شكلها بدايه جنااااان
ربنا يستر من شغل العفاريت ده بس دوسى ولا يهمك اختك مبتخفش
معاكى اديها يا عسل

بس اوعى تنسى الرابط بقى

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:44 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mamaroro (المشاركة 1466392)
شكلها بدايه جنااااان
ربنا يستر من شغل العفاريت ده بس دوسى ولا يهمك اختك مبتخفش
معاكى اديها يا عسل

بس اوعى تنسى الرابط بقى

هههههه عفاريت لا متخافيش وان شاء هبعت لك الرابط نورتينى يامبدعة

عمر ابانا وعائشه امنا 03-09-2013 01:44 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الله ...... شكلها قصه روعه
كفايه الاسلوب الجميل
منتظرينكـــــــ متتأخريش علينا

ندى ام 03-09-2013 01:50 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ووووووو

هى دى البداية ولا ايه يا نورا كملى يااختى
بس ابقى نزلى الرعب ده الصبح الا انا طول الليل هفضل اتخيل ههه

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:51 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر ابانا وعائشه امنا (المشاركة 1466406)
الله ...... شكلها قصه روعه
كفايه الاسلوب الجميل
منتظرينكـــــــ متتأخريش علينا

تسلمى ياحبيبتى نورتينى

jira 03-09-2013 01:52 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
شكلها روايه تجنن من البداية الروووعة دي
طبعا كملي متابعة معاكي حبيبتي
وماتنسينيش انا كمان بالرابط

zozoweza 03-09-2013 01:52 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اولا الف سلامة عليكى ..ثانيا القصة بدايتها تشد وجميلة وانتى كمان شدى حيلك واكتبى واحنا فى الانتظار

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:54 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ندى ام (المشاركة 1466417)
ووووووو

هى دى البداية ولا ايه يا نورا كملى يااختى
بس ابقى نزلى الرعب ده الصبح الا انا طول الليل هفضل اتخيل ههه

ههههههههههههه دى مجرد فتح كلام ههههههههه
اصلى بليل بيجى لى الوحى

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:55 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jira (المشاركة 1466419)
شكلها روايه تجنن من البداية الروووعة دي
طبعا كملي متابعة معاكي حبيبتي
وماتنسينيش انا كمان بالرابط

تسلمى ياجوجو
ان شاء الله مش هنساكى

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:56 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zozoweza (المشاركة 1466420)
اولا الف سلامة عليكى ..ثانيا القصة بدايتها تشد وجميلة وانتى كمان شدى حيلك واكتبى واحنا فى الانتظار

الله يسلمك ياامى وحشتينى جدا
تسلمى وان شاء الله مش هطول عليكم

نورى 03-09-2013 02:13 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
لا لا لا صعبة جدا
طيب انا دلوقت جوزى نام وعايزة ادخل الحمام اعمل اية
لية كدا بس فعلا خوفتينى
انا زعلانة منك
ومش حكمل معاكى اوعى تبعتيلى تانى
هههههههه

شقاوة آنثى 03-09-2013 02:14 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ههههههههههههه كدة يانوارتى حاضر

سوبر مامى 03-09-2013 03:43 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اه منك انتى ياشريره
هههههه
شكلها تحفه
متبعاكى ان شاء الله

شقاوة آنثى 03-09-2013 05:32 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ان شاء الله ياحبى نورتينى

روزة 03-09-2013 10:34 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
جميلة جدا بانتظار المفاجئات

ريموووو 03-09-2013 11:54 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اي ده؟؟

دنتى طلعتى بخيله اوى

كملى يلا

hadeel tarek 03-09-2013 12:44 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
جميييييييييلة أوي بس بجد زي ما ريموووو قالت طلعتي بخيلة عارفة ليه ؟
يعني الحتة الصغيرة دي بس حراااااام عليكي
كملي دلوقتي فورا وبدون أعذار
ومتنسيش تبعتيلي الرابط بقا

شقاوة آنثى 03-09-2013 01:49 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
هههههههههههه حاضر مع انى ناوية اكتبها بليل بس هكتب جزء دلوقتى وربنا يسهل

شقاوة آنثى 03-09-2013 02:16 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
رجعت روميساء الى المنزل
وشعرت باشياء غريبة واستعاذت بالله وبررت ذلك
انها المرة الاولى التى تبيت فيها وحدها دون حبيبها


وحاولت ان تبدو طبيعية جدا جدا
وهى ذاهبة الى غرفة نومها واثناء سيرها بطرقة الغرفة سمعت صوت بكاء قادم من غرفة نومها
فسرت فيها رعشة خوف كبيرة جعلتها تبكى
لكنها قررت ان تكن هى الاقوى ولم تتوقف وتعود ادراجها بل تشجعت وتقدمت لكن الغريب انها كلما تقدمت من الغرفة يصبح الصوت اضعف اكتر واكتر
وما ان وضعت قدما داخل الغرفة حتى اختفى الصوت تماما مما اثار قلقها فحدثت نفسها انها مجرد تخاريف تشعر بها لانها مستيقظة مبكرا وايضا كان يوما شاقا ف المشفى
وما ان بادرت بخلع ملابسها حتى شعرت بحركة سريعة ف الغرفة لكن لم تعيرها انتباهها
وبدلت ملابسها وذهبت الى سريرها وتناولت قرصا منوما حتى لا تفكر وتنام سريعا وماهى دقائق حتى نامت من كثرة الارهاق


اما عن محمد فهو مازال فاقدا للوعى
او هذا مايراه الاطباء


ما ان نامت روميساء
ورغم تناولها للمنوم الا انه كان هناك اصوات عالية تتحدث بجوارها اصوات شجار لكنها لا تعلم هل هى تحلم ام ان ماتسمعه حقيقة
وحاولت ان تتناسي هذه الاصوات وتنام
لكنها لم تستطيع ففتحت عينيها ببطء لتؤكد لنفسها انها مجرد تخيلات
حتى رأت منظر جعلها تفقد وعيها
-
-
-
-
-
-
-
-
فقدت الوعى مما رات لكنها استفاقت مع اول خيوط نور الصباح
فنهضت بسرعة تجرى الى خارج غرفتها
وما ان خرجت حتى هدأت واخذت تبكى
وتقول لنفسها غير معقول اننى كنت احلم
فكيف ارى هذا واظل ف غرفتى
مابك ياروميساء هل جننتى ام ان خوفك على حبيبك
مايجعلك هكذا
وقررت ان تذهب الى غرفتها مرة اخرى حتى
تبدل ملابسها وتذهب الى المشفى
لكن عندما دخلت الغرفة وجدت كل شيء هادئ
فبدلت ملابسها وعندما كانت ترتدى حجابهاا
كانت الصدمة
يالله لم اكن احلم
واستدارت حتى تتاكد مما ترى
وكانت المفاجاة هى
االدمية
نعم الدمية

شعرت روميساء بخوف رهيب كلما اقتربت من الدمية لقد تغير مكانها وتحاول ان تتذكر اذا كانت نقلتها من مكانها لكنها لا تتذكر ذلك واقتربت اكثر لكن كان هناك شيء مطمئن ف هذه الدمية انها هدية حبيبها محمد
اول هديه منه لها ولم تخف والتقطت الدمية واحتضنتها وشكت لها ماحدث ونست تماما ماجرى بالامس فقط لانها تعشق هذه الدمية
وتركتها وذهبت الى المشفى
لتطمئن على حبيبها الذى استفاق اخيرا
وما ان رأته حتى احتضنته وهو ايضا احتضنها بشدة احتضنها بخوف وهذا ماشعرت به
ولكنها لم ترد ان تتعبه بتساؤلاتها وهنا احضرت له الممرضة الفطور وهمت روميساء لتطعم حبيبها
لكنه كان كثير الشرود
فاجبرها ذلك الشرود ان تسأله عمابه
وماذا حدث
فانتبه لها محمد
محمد:روميساء حبيبتى اتتذكرين الامس ؟؟
روميساء: نعم حبيبى اسفة اننى ازعجتك لكن ماالذى اوقعك هكذا ؟؟
محمد:----
روميساء:مابك حبيبى الا تسمعنى
محمد: حبيبتى عندما نعود الى المنزل يجب ان نتخلص
من الدمية التى اهديتها لكى
روميساء:!!!!!!
محمد : نعم امس نهضت من السرير حتى الحق بكى
لكنى رأيتها ----------
واستنونى اه جزء صغنن بس انا مش فاضية
:227::227::227::227::227::227:



بحبكm 03-09-2013 02:39 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الوحي يـ جاااااااااااااامد
ههههه
هقعدلك كل يوم بليل اما نشوفو بئا
تسلمممم ايدك ي حبيبتي جميلة اوي

hadeel tarek 03-09-2013 02:57 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يا لهوي يا لهوي !!
هتكتبي بالليل !!
شكلي كدة مش هنااام أصلا لحد م تكملي الرواااية
بس حلوة كملي بسرررركة أول متفضي تعااالي هنا بسرعة وكمليها

عمر ابانا وعائشه امنا 03-09-2013 03:03 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
روعه يانواره منتظرينك ياقمر

شقاوة آنثى 03-09-2013 03:14 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتونى ياقمرات ان شاء الله بليل هكتب لكم جزء كبير ان شاء الله

نجمةk 03-09-2013 03:14 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
بجد انت منزلة الجزء دا بس هههه يالا يا عسل و بدون ما تسالينا الرواية باينة حلوة بس انا بدات اخاااااف من دلوقتي ان شاء الله ميكونش رعب كتير

شقاوة آنثى 03-09-2013 03:40 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
معلش ياحبيبتى هو الجزء صغير لكن هعوضكم بليل ان شاء الله

ندى ام 03-09-2013 04:26 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
لالالالالالالا لالالالالالا انا اعترض بشده
مش اقدر اقرا ولا جزء بلليل ده انا كل الاوضة دباديب و قطط عندى 12 ايه ايه هطلع كل ده بره الاوضة ولا ايه
كملى بالنهار يا نورا انا بخاف يا اختى و كمان بتخيل إهئ إهئ إهئ إهئ إهئ إهئ

شقاوة آنثى 03-09-2013 04:46 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
هههههههه ياخوافة هههههههههههه ربنا يسهل ان شاء الله

السفيرة عزيزة 03-09-2013 04:59 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يا ااااااسلام على الوقفه
ماشى حعديها لك لأنك اعترفتى انه جزء صغير وانتى مش فاضيه
بس اول ما تفضى اكتبى واحد تانى
تحفه

حسناء 03-09-2013 05:31 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ههههههههههه مع انى بخاف
بس عند فضووووووووول اكمل
متتاخريش بقى يا عزّوفة مستنياكى
تسلم ايديكِ يارب يا قمرنا:)

هبه شلبي 03-09-2013 05:36 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يا لهوى انا بترعب بشده
ودايما حشوفها الصبح
تسلم ايدك يا قمر

شقاوة آنثى 03-09-2013 10:10 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الجزء الثالث
:18::18::11::11::155::155:
كانت روميساء تطعم حبيبها الفطور
لكنها لاحظت انه كثير الشرود
فلفت نظرها واجبرت ان تساله عما جرى له
روميساء:ماذاحدث امس
محمد:روميساء حبيبتى اتتذكرين الامس ؟؟
روميساء: نعم حبيبى اسفة اننى ازعجتك لكن ماالذى اوقعك هكذا ؟؟
محمد:----
روميساء:مابك حبيبى الا تسمعنى
محمد: حبيبتى عندما نعود الى المنزل يجب ان نتخلص
من الدمية التى اهديتها لكى
روميساء:!!!!!!
محمد : نعم امس نهضت من السرير حتى الحق بكى
لكنى رأيتها تتقدم نحوى بل كانت تاتى سرعة
اظنها كانت تمنعى من الخروج
روميساء وبدت على ملامحها الخوف:ماذا لابد انك كنت تحلم
وهل يعقل ان تسير دمية لا اظن!!!
فسكت محمد قليلا ثم تنهد قائلا
واذا اخبرتك انها ندهتنى باسمى هل تكذبينى ايضا
وهنا دب الخوف الشديد بقلب روميساء هى تصدقه لكن لا تريد التخلص من الدمية فهى تعشقها
وايضا تخاف مما رأته
ومر الوقت ونام محمد وتركته روميساء نائما وخرجت لتتحدث مع صديقتها
اسماء
روميساء :مرحبا حبيبتى اشتقت اليكى
اسماء: مرحبا حبيبتى وهل اشتقتى الى اكثر مما اشتقت اليكى لا اظن
روميساء ضاحكة : ههههه مجنونة دائما وتنهدت قائلة كيف هى احوالك حبيبتى
فانتبهت اسماء ان روميساء بها خطب ما وسألتها
اسماء:الحمدلله حبيبتى مابك صوتك يبدو متعب
روميساء:اه ياحبيبتى لوتدرى ماذا حل بى
اسماء بلهفة: ماذا حدث هل انتى وزوجك بخير
روميساء :محمد وانا بالمشفى وقصت لها القصة وعندما بدأت ان تقص لها ماحدث عند رجوعها للمنزل نفذت بطارية الهاتف فلم تهتم
ورجعت الى حبيبها والذى كان يبدو كملاك نائم ظلت تتأمله بصمت وجأت اليها الممرضة لتعلمها انه حان وقت انتهاء زيارتها
وخرجت حتى تعود الى منزلها
وطوال الطريق وهى شاردة الذهن
تفكر فيما قاله لها زوجها
لكن حبها لهذه الدمية جعلها تنكر كل ماحدث
فهى لاتستطيع ان تتخلى عنها
فعادت الى شقتها
كان الوقت حينها المغرب
فدخلت وانارات كل مصابيح الشقة
وجلست تنظر الى المجلات وتشاهد التلفاز حتى لاتفكر ف اى شيء
ومان بدات تشاهد التلفاز حتى غلبها النوم
واثناء نومها كانت تسمع نفس الاصوات
التى سبق ان سمعتها لكنها لم تستطع ان تتحرك فهناك شيئا يقيدها شيئا يثقل جفنيى عينيها
لاتستيطيع ان تستمع جيدا
ورن هاتف المنزل فجاة
فسكتت الاصوات
وبدات روميساء تتحكم ف نفسها لكنها اخذت وقت كبير حتى تتحرك
وكان الهاتف مستمر ف الرنين
فجمعت قواها وردت
روميساء:مرحبا
المتصل :-----
روميساء مرحبا من المتصل
ولكن الهاتف اغلق ف وجهها
فتركت السماعة مرفوعة حتى لا يرن الهاتف ثانيا
وذهبت متجهة الى المرحاض
فكانت تحاول ان تتذكر هل كانت تحلم ام ماحدث حقيقة
وتتساءل عن سبب عدم قدرتها على الحركة والالم الموجود بجسدها
وما ان دخلت الى المرحاض فنظرت الى المرأة فوجدت وجهها ينزف فكادت ان تصرخ لكنها بالمرحاض فترجعت حتى تخرج لكن الباب مغلق
روميساء:وهى تحاول فتح الباب بقوة!!!!
مابك ايها الباب اللعين لما لاتفتح
فكانت تشده بشدة وكان لايفتح
وفجأة فتح ورماها بعيدا كما لو ان احدا كان يمسكه ثم تركه فجاة
كانت تبكى بشدة ومان رات الباب قد فتح ركضت مسرعة الى غرفتها ولكن هناك شيئا جعلها تفقد توازنها وشقطت مغشيا عليها
كانت تشعر انها تحلم
صوت هاتف يرن ويرن
تشعر بالم ف كل جسدها
وفجاة تذكرت انها تركت سماعة الهاتف مرفوعة فكيف يرن
مما جعلها تفزع وتحاول ان تقوم وتجرى لترد
مجددا
روميساء بصوت باكى :مرحبا من المتصل
محمد:حبيبتى ماذا بكى لما هاتفك المحمول مغلق لقد اقلقتنى عليكى
لما يبدو على صوتك البكاء
روميساء:------
وماان اردات ان ترد حتى وجدت الهاتف لايوجد به حرارة





وفى المشفى
محمد ماذاهناك لما اغلقت بوجهى
وماذا بها
كان يحادث نفسه بصوت عالى
ونسي ان الممرضة واقفة
فردت الممرضة: لابد انها تشتاق اليك
ايعقل ان تقوم بخيانتك مثلا وتركته وخرجت

فكانت كلماتها كرصاص اخترق قلب محمد
وجعلت الشكوك تساوره
وقرر ان يجعل الطبيب يخرجه حالا ليعود لمنزله
وفعلا لم يتردد بل طلب الطبيب ووافق الطبيب لاصرار محمد
وبدا محمد ف انهاء اوراق المشفى الخاصة
ومان هم بالخروج من باب المشفى حتى رأى شيئا صعقه
وجعله يتوقف بلا حراك
--
انتظرونى ده الجزء التالت

ندى ام 03-09-2013 10:30 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
هو فى ايه ايه الا بيحصل لمحمد ده

كملى يا نورا بسرعة

شقاوة آنثى 03-09-2013 10:51 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتى يانودى

hadeel tarek 03-09-2013 11:17 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ربنا يستر
يلا كملي با عايزة أعرف مع إني خايفة

شقاوة آنثى 03-09-2013 11:26 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتى ياهديل ياقمر

السفيرة عزيزة 04-09-2013 01:10 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
واااااااو يا حلاوة اديها يا غاليه
ياترى شاف ايه
تحفه معاكى ونزلى بسرعه بالله عليكى
احسن انا بحب الرعب مووووووت ههههه

نجمةk 04-09-2013 01:30 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
لا قلبي الصغير لا يتحمل الرعب دا ههه

متقوليش راى الدمية قلبي راح يطلع

شقاوة آنثى 04-09-2013 01:41 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
هههههه
نورتى ياجميل

zozoweza 04-09-2013 01:57 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ايه ده رعب رعب يعنى ..... كملى ياغالية وربنا يستر لانى بقعد لوحدى كتير

شقاوة آنثى 04-09-2013 02:06 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتى ياامى

Frawla 04-09-2013 02:32 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
قريت الاجزاء التلاته مرو هوا هههههههههههه
عسل يا نورا
يلا يا جميل كملى
يلهوى انا خلاص مش حاسه برجليه
ههه

Frawla 04-09-2013 02:34 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اوعى تنسينى بالرابط يا نورا:7:

شقاوة آنثى 04-09-2013 02:34 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ههه نورتى يافراولتى ههههههههه

jira 04-09-2013 02:53 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
أنا ابتديت أخاف أنا قاعده في الضلمة ولوحدي كمان ياريتني كنت استنيت الصبح وقريت الجزء ده قوليلي حيجيلي نوم ازاي دلوقت
يا خرابي كملي كملي وربنا يستر
رووووووووووعة بس حقراها في النهار احسن لي يا نوار

شقاوة آنثى 04-09-2013 02:54 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتى ياجوجتى متخافيش ياحبيبتى انا كاتبه انها من خيالى ومش حقيقة

سوبر مامى 04-09-2013 06:44 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يلاهوى يا نورا
يخرب بيت عقلك
رعبتينى وانا اصلا بخاف من خيالى
منتظراكى لان القصه شدتنى اوى وطبعا اسلوبك الرائع
يسلمو ياحبى

شقاوة آنثى 04-09-2013 07:25 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتى ياحبى

محبه لله 04-09-2013 08:06 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
روووعة تسلم ايديك فى انتظارك ان شاء الله

الاعلامية لينا 04-09-2013 01:25 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يلا يا نورا كملي بسرعة

رحيق 04-09-2013 09:41 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ايه اللي بيحصل ده شكله فيلم رعب شديد قوي
كملي يا عازفة في انتظارك

روزة 05-09-2013 09:19 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
كملي ياقمر مستنية اعرف ايه الي شافه محمد

شقاوة آنثى 05-09-2013 06:44 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتونى حبيباتى معلش اتاخرت كنت عند والدى
هكمل حالا من عيونى

لولو حبيب روحي 06-09-2013 01:22 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يامساء الرعب ياحبي دانا بخاف من خيالي والبيت كله نايم وانا قاعده لوحدي اهئ اهئ كملي بقه وامري لله
روووووعه ياحبي بجد تسلم الايااااااااادي

Frawla 06-09-2013 02:23 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
وانا كمان مستنيه اهو هههههههههه
جوزى صاحى والحمد لله:0453:

شقاوة آنثى 06-09-2013 03:12 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الجزء الرابع
فكانت كلماتها كرصاص اخترق قلب محمد
وجعلت الشكوك تساوره
وقرر ان يجعل الطبيب يخرجه حالا ليعود لمنزله
وفعلا لم يتردد بل طلب الطبيب ووافق الطبيب لاصرار محمد
وبدا محمد ف انهاء اوراق المشفى الخاصة
ومان هم بالخروج من باب المشفى حتى رأى شيئا صعقه
وجعله يتوقف بلا حراك

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
رأى تلك الممرضة تتحدث الى شخصا ما شخصا صوته
مألوف بالنسبة له لكن هذا الشخص كان يرتدى نظارات غريبة ودقق اكثر ف الصوت
وحدث نفسه قائلا
نعم انه هو
نعم هو
حتى ارتفع صوته مناديا
احمد احمد هذا انت
احمد
فانتبهت له الممرضة وتغير وجهها خوفا
وركض هذا الشخص لكن لاحقه محمد راكضا
فخاف احمد وتناول حجرا كان ملقيا
وضرب محمد برأسه فسقط مغشيا عليه ثانية
-
-
-
-
--
-
-
-
-
طب تعالوا نعرف مين احمد
احمد :شاب وسيم من عائلة مرموقة
كان صديقا لمحمد
منذ نعومة اظافرهما
انقطعت علاقته بمحمد من فترة واتصل احدا ما بمحمد اخبره
ان احمد عمل حادثا وتوفى
وحزن كثيرا لكنه لم يتحدث الى اى من اهله لانهم
كثيرون السفر ولايأتون الى مصر الا نادرا جدا واستغرب جدا عدم اهتمامهم بخبر كهذا وبس ياحلوين هنعرف عنه تانى بس مع الرواية





اما روميساء فكانت قد فقدت الوعى لفترة لاتعلم مدتها
لكنها استيقظت على صوت ضجيج عالى
نعم احدا ما يطرق على الباب
كانت تحتاج الى اى مساعدة فلم تنتبه حتى لملابسها
وأتكأت على يديها زحفا حتى باب الشقة
وحاولت وفتحت اخيرا فاذا بها اسماء صديقتها
فحمدت ربها كثيرا
اسماء:حبيبتى ماذا حدث لك ماذا بك
ماكل هذا الدم لما لاتنظقى اخفتينى ؟؟
روميساء بضعف شديد
:اه لا ادرى كم الساعة الان محمد
اسماء:ماباله محمد ماذا هيا ساعدينى حتى ادخلك غرفتك
وتركت كل شيء حتى انها تركت باب الشقة مفتوحا
واخذت تساعد روميساء للذهاب الى غرفتها
وتبديل ملابسها
وذهبت الى المطبخ لعمل مشروب ساخن
وعادت اليها قائلة ماذا بك لقد اقلقتنى كثيرا
روميساء :باكية لا اعلم يوجد شيء غريب جدا جدا
لكننى متعبة جدا جدا
واتمنى ان انام
هل اتعبك معى فى شيء
اسماء :ماذا حبيبتى فقط اخبرينى
روميساء:هلا تذهبين للاطمئنان على محمد
يجب ان يخرج اليوم
اسماء :طبعا حبيبتى بكل سرور لاتقلقى ساذهب حالا

اما فى المشفى فقد رأى طبيبا ماحدث وتحدث مناديا
لمحمد
محمد مابك من هذا
ياانت ماذاااااااا تفعل
وعندما سقط مغشيا عليه كان بجواره وساعده لاستعادة وعيه سريعا
لكنه شدد عليه ان يبقى حتى الصباح ووافق بعد الحاح شديد جدا
وما ان استيقظ حتى وجد الطبيب بجواره
فطمئنه على حالته كثيرا
وهنا دق باب الغرفة وفتح واذا هى اسماء
محمد:اسماء ماالذى أتى بك الى هنا
أسماء :الن ترحب بى مرحبا ايها الطبيب كيف هو حاله
الطبيب : من انتى انه بخير ولكن اين زوجته
أسماء:انا زوجته لكننى كنت مشغولة بعمل ومن اتت هى مجرد اختا له ونظرت الى محمد الذى لم يتفوه بحرفا


ياترى ايه الى بيحصل ده وايه حكاية الى قالته اسماء ده استنونى بقه الضهر انزل لكم جزء عشان هيبقى فيه بداية ظهور عنصر جديد ان شاء الله
:14::14::23::23::11::11:

رحيق 06-09-2013 09:19 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
دخلت من غير دعوة ههههههه
متشوقة اعرف ايه الموضوع بالظبط وياترى ايه سبب تصرف اسماء ده
وأحمد ده كمان حكايته ايه ؟؟؟؟؟؟

ندى ام 06-09-2013 07:50 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ايه يا نورا مش بعتى الرابط ليه !!!!!
بس كملى بسرعة عشان اعرف ايه الا هيحصل

شقاوة آنثى 06-09-2013 09:31 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الجزء الخامس
أسماء :الن ترحب بى مرحبا ايها الطبيب كيف هو حاله
الطبيب : من انتى انه بخير ولكن اين زوجته
أسماء:انا زوجته لكننى كنت مشغولة بعمل ومن اتت هى مجرد اختا له ونظرت الى محمد الذى لم يتفوه بحرفا
وخرج الطبيب متعجبا وغير مظمئنا ولا يعلم لماذا
ولحقته اسماء لانها لاحظت تعجبه ولتعطى محمد فرصة لتبديل ملابسه
اسماء: ايها الطبيب استمحيك عذرا هل لى بقليل من وقتك
الطبيب: اكيد سيدتى خير
اسماء :ماهى حالته وهل امس اثر عليه
الطبيب : لا الحمدلله لكن يجب ان يرتاح ويلزم فراشه يومين راحة تامة ثم راحة تامة
وقال لنفسه غريب لا احد يعلم ماحدث سواى ماهذا اللغز المحير واخرجته اسماء من حيرته قائلة
اسماء : مابك سيدى هل هناك ماتخفيه عنى
الطبيب بتلقائية: لا ليس هناك شيئا لكننى افكر فى الفتاة الجميلة التى كانت هنا
هل يمكننى التعرف اليها ولكن قاطعه صوت محمد
محمد :اسماء هيا بنالنذهب
اسماء:حسنا اسمها روميساء وهذه البطاقة بها رقمى الخاص يمكنك ان تحدثنى وتركته فى حيرة اكبر وتركته وذهبت
محمد : عن ماذا كنتى تحدثينه
اسماء: عن صحة حبيبى وهل يوجد اهم منه
محمد : حبيبكى الم ننتهى من هذا الموضوع بعد
اسماء : بعصبية لا لم ولن ننتهى
محمد : فلتعقلى الان وتذهبى الى منزل وانا استطيع ان اذهب وحدى
لكنها اصرت ان توصله
بل وايضا اصرت ان تصعد معه الى شقته
وماا ان هم محمد ان يفتح حتى سمع صراخ روميساء وتبكى وتقول ابتعد عنى ارجوك
مماجعله يقتحم بااب المنزل سريعا ويدخل فيجد
رجلا يضع قناعا يحاول الاعتداء على زوجته
التى كانت بملابس مليئة بالدماء وهذا ماجعل اسماء تستغرب الم اغير لها ملابسها
ولكن ما ان راى هذا الرجل محمد حتى فر سريعا من غرفة النوم واسقط اسماء ارضا فهى كانت تقف مانعا ف طريقه فحاول محمد مساعدتها ونسي الرجل وساعدها على النهوض
وتشبتت برقبته واحرج محمد لانه نسي ايضا زوجته
ونهضت وأومأت له انها راحله وانه يجب ان يحادثها
ونظرت لروميساء التى فقدت الوعى مجددا من خوفها
ورحلت
ونظر محمد الى روميساء وذهب لافاقتها
وما ان افاقت حتى بادرها بالسؤال
محمد : من هذا الشخص وكيف اتى الى هنا ؟
روميساء تنظر له ولاتقوى على التحدث فهى متعبة جدا
محمد بحدة:اتخونينى لكن قاطعته بصوت خافت
روميساء:لا صدقنى لا
فضمها اليه برفق وبكت حتى نامت
ونام بجوارها
وهو يفكر فيما حدث واسماء تشغل باله كثيرا
لكن فى الليل سمع اصواتا غريبة جدا شعر انه يحلم
وما ان افتح عينيه حتى رأى ماجعله مذهول
نعم رأى الدمية تتحدث مع شخصا
لا لا يبدو انها تتعارك مع شخصا ما
واخذ يوقظ فى زوجته والتى كانت بالفعل مستيقظة لكن لا تستطيع الحراك وكانت فى قمة خوفها
ولكن دوى اذان الفجر لتهدأ معه كل الاصوات حتى الدمية كان نظرها صوب محمد وسقطت مكانها
بصوا جزء كبير اهو وفى جزء فوق محدش لسة قراه هخلص الى ورايا بقه
وبكرة ان شاء الله الصبح اكتب جزء جديد

بحبكm 06-09-2013 09:41 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
تسلم ايدك حبيبتي فـ انتظارك

شوقتيني متميزززززززززززززة جدا جدا بجد

تسلم الايادي ويسلمووو قلمك الاكثر من رائع

شقاوة آنثى 06-09-2013 09:52 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
تسلمى ياحبيبتى نورتينى

نجمةk 06-09-2013 10:06 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ايه البخل دا لا دي اجزاء صغيرة جدااااااا

كتير حلو و كتير مرعب مطوليش علينا

لولو حبيب روحي 06-09-2013 11:04 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
رووووعه ياحبي تسلم ايدك حبيبتي بجد رااااااااااائعه كملي كملي بسرررررررعه

hadeel tarek 06-09-2013 11:30 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
بجد رووووووعة بس متطولي الأجزاء شوية ؟
متتأخريش علينا بلييييز
بانتظاااارك

شقاوة آنثى 06-09-2013 11:37 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتونى ياقمرات

zozoweza 07-09-2013 12:47 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الحكاية فيها ايه دى الغاز كتير قوى يالا كملى علشان نعرف الحل وتسلمى على الجزئين

السفيرة عزيزة 07-09-2013 01:24 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
لا لا لا انا زعلانه مبعتيش الرابط ليييه
ده انا داخله بالصدفه بس تغييير حلو فى القصه
ممتعه ومشوقه جدا جدا منتظراكى متتأخريش عليا

شقاوة آنثى 07-09-2013 02:08 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورتونى حبيباتى

Frawla 07-09-2013 02:16 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نورا لالالا مينفعش كده احنا طماعين يا ستى

اكتبى كمان انتى كبرتى الدايره كده وشوقتينا اكتر

عاوزة اعرف ايه اللى حصل
ههههههههههه
بسرعه يا نوووووورررررررااااااااااا
لو مكتبتيش هصوت واسيحلك بالمنتدى ههههههههه

شقاوة آنثى 07-09-2013 04:15 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
هههههههههههه ياحبيبتى احنا شبراوية يعنى لابنخاف ولابنتهدد ههههههههههههه
بكرة ان شاء الله ياحبيبتى نورتينى

ندى ام 07-09-2013 04:31 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
فى انتظارك يا حبى
بس بسررررررررررعة

السفيرة عزيزة 07-09-2013 08:54 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
https://upload.3dlat.com/uploads/13785332661.jpg

سوبر مامى 07-09-2013 10:37 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يلاهوى يامه
ايه يابت الجنان ده
شوقتينى اووووووى يامجنونه انتى
ههههههههههه

الاعلامية لينا 07-09-2013 11:50 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اني حتجنن بسبب هالرواية كل ما اشوف ادمية اخاف ههههههههههههه

شقاوة آنثى 07-09-2013 12:27 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ههههه نورتونى ياقمراتى شوية بس افطر واكتب جزء كبير

رحيق 07-09-2013 12:38 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ههههههه اهم حاجة تخلصي اللي وراكي احنا مش عايزين مشاكل
منتظرينك يا ست الكل عايزين نفهم ايه الألغاز الكتيرة اللي في القصة دي

محبه لله 09-09-2013 11:51 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
حلوة خالص تسلم ايدك منتظراكى ان شاء الله

روزة 11-09-2013 01:40 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
فينك ياقمر كملي الرواية
بسررررررررررعة
هههههههه

شقاوة آنثى 12-09-2013 11:21 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
معلش ياقمرات كنت مشغولة شوي
ان شاء الله هكتب جزء بليل

نجمةk 14-09-2013 09:22 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
وينك ليه ماعم تكتبي

رحيق 15-09-2013 07:51 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
انت فين يا قمر؟؟؟؟؟؟؟؟

السفيرة عزيزة 25-09-2013 09:12 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
كملى بقى يا نورا مش تشوقينا وتسيبينا كده
يلا بقى هههه

شقاوة آنثى 07-10-2013 02:50 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اسفه جدا جدا جدا على تاخيرى عليكم
بس ع مااخدت اذن من والدى انى اكتب تانى
والله وحشتنى جدا الكتابة وربنا يستر بقه عليا وانا بكتب فى التوتر الى انا فيه ده

شقاوة آنثى 07-10-2013 03:13 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
الجزء السادس
:16::16::16::16::16:

بينما كان بال محمد مشغول باسماء

سمع اصواتا غريبة جدا حاول ان يقنع نفسه انه يحلم

ولكنه لم يستطع ان يقنع نفسه كثيرا لانه ما ان فتح

عينيه حتى راى وصدم مما راى لقد راى الدمية تتحدث

مع شخصا ما

لا انها تتعارك مع شخص ما

اتسعت عيناه ذهولا وخوفا واراد ان يوقظ زوحته

والتى كانت بالفعل مستيقظة لكن لاتستطيع ان تتحرك

كانت فى قمة خوفها حاول ان يجعلها تتحرك لكن

لاجدوى
اغمض محمد عيناه حتى لايرى مايحدث لكن عندما بدا

اذان الفجر هدا الصوت حوله ففتح عينيه ببطء ليصدم

من الدمية التى تنظر له مباشرة وكانها تحاول توصيل رسالة ما
وهنا غاب محمد عن الوعى ليس مغشيا عليه لكنه من

كثرة التعب والخوف نام بسرعة جدا


وبعد الظهر استيقظ محمد على يد ناعمة توقظه ظن

انها زوجته فطلب منهاان تتركه يكمل نومه وبالفعل

تركته

فاستغرب لماذا تركته هكذا فحاول ان يفتح عينيه ليرى

فنهض مسرعا من فراشه

انها اسماء!!!

ونظر الى الفراش فوجد زوجته نائمة وحالتها يرثى لها

فسحب اسماء من يديها الى خارج الغرفة

محمد:ماذا تفعلين هنا ؟وكيف دخلتى الى بيتى ؟ ومن

فتح لك ؟قولى لى ماذا تريدين منى؟

اسماء ببرود أعصاب: زوجتك هى من اعطتنى المفتاح

واريدك انت فقط لااحد ولاشيء غيرك حبيبي

محمد:انا لست حبيبك انا متزوج واحب زوجتى جدا

اسماء: بخبث وهى هل تحبك مثلما تحبها

محمد:بسرعة نعم تحبنى كثيرا

اسماء:اها اذن من الشخص الذى كان معها فى فراشك امس يبدو انها بالفعل تحبك

فما كان من محمد الا ان صفعها على خدها

محمد:انتى حقيرة اذاكنتى مانسيتينى فهذا ليس من شأنى لكن لن اسمح لكى ان تشككى فى زوجتى وشرفها

اخرجى من منزلى حالا

اسماء بخبث:لن اخرج ابدا لن ارضى الا ان اكون زوجتك

وهنا ثار محمد وعلى صوته لكنه صدم عندما راى زوجته تسقط علم انها سمعتهم

فذهب مسرعا اليها

ورفعها من على الارض وجرى بها مسرعا ليبدل لها

ملابسها حتى يذهبوا سويا للمشفى وما ان بدأ فى تبديل ملابسها حتى نادى على اسماء لتساعده


وبالفعل بدل لها ملابسها وحملها وذهب مسرعا الى
المشفى

وما ان دخل حتى اتجه اليه الطبيب مسرعا
ماذا هناك ماذا جرى ؟
ماذا بها روميساء؟

انتبه له محمد كيف عرف اسم زوجته
ولكن زوجته كانت اهم له فاخذوها وذهبوا الى

الطوارئ وما ان تم فحصها
حتى خرج الطبيب الى محمد

واخبره انها يجب ان تظل بالمشفى لانها فى غيبوبة بسبب انهيار عصبى حاد

وماان بدأ يسأله حتى لكمه محمد
لم يفهم الطبيب ماذا حدث لكن سارع افراد الامن باخذ محمد

الى خارج المشفى حتى يهدأ
ده جزء بسيط وان شاء الله الصبح اكتب جزء كبير
اسفة الى كان مانعنى من الكتابة بابا
واخذت اذنه ورجعت اكتب لكم تانى
:0453::0453::0453:


سوبر مامى 07-10-2013 03:31 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
وبابا ليه مانعك يانورا؟؟
اكيد كنتى بتحلمى بالقصه وترقعى بالصوت بالليل
ههههههههه
جزء جميل ياروحى
فى انتظارك

شقاوة آنثى 07-10-2013 03:37 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سوبر مامى (المشاركة 1515004)
وبابا ليه مانعك يانورا؟؟
اكيد كنتى بتحلمى بالقصه وترقعى بالصوت بالليل
ههههههههه
جزء جميل ياروحى
فى انتظارك

هههههههههههه لاياحبى بس انا لما بكون متوترة اقل شيء بيخلينى اتعب نفسيا وانا بقالى فترة متوترة جدا جدا عشان كدة منعنى من الكتابة لانى هدخل فى حالة كوابيس وطبعا بقعد لوحدى فخوف عليا مش اكتر
:8::8::8::8::8:

Frawla 07-10-2013 04:28 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ليا بس يا بابا نورا
سيبها تمتعنا بالرعب دا وحياة الغالين عندك

رووووووووعه يا قمر شوقتينا
مستنياكى الصبح بإذن الله

روزة 07-10-2013 01:52 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
جمييييل بانتظارك متتأخريش علينا

ندى ام 07-10-2013 03:10 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
كبرى الجزء شويه
مش تاخرى عليا كتير كده يا نورا

jira 07-10-2013 04:24 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
جميل
في انتظارك

السفيرة عزيزة 07-10-2013 06:27 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
طب بابا وافق واداكى الاذن فكيها بقى علينا وخلصيها قبل العيد
بس ده ميمنعش انه جزء صغير بس رووووعه

شقاوة آنثى 07-10-2013 08:31 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
اه الحمدلله يارورو هكتب جزء حالا

رحيق 07-10-2013 09:01 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
حمد الله ع السلامة حبيبتي وقت ما ظروفك تسمح ابقي كملي تاني لأننا متشوقين لمعرفة الباقي

لولو حبيب روحي 09-10-2013 01:56 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
جميلة جدا يانورا رغم الغيبة والشوق الي سيبتينا فيه كملي بسررررررررعه يلا

الملكة نفرتيتي 10-10-2013 08:12 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
تسلم ايديك ياعمري
في انتظارك

نجمةk 11-10-2013 12:30 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
نحن في الانتضار بس بابا عندو حق متكتريش الرعب قلبي راح يجيني جلطة و لازم اكملها

قصرالاحلام 23-10-2013 01:25 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
جميل ياقمر منتظرينك على نار
بس ماتنسنيش فى الرابط
انا دخلت بالصدفه
وقراءت الاجزاء كلها على بعضها
ماتغبيش بقى اكتر من كد
خلصيها قبل ما جوزك يجى بالسلامه ماشى

نجمةk 27-10-2013 04:46 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
ليش ماكملتي الرواية

sweet flower 14-11-2013 11:40 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
حلوه جدااااااااااااا


يلا كملي

الملكة نفرتيتي 29-01-2014 12:03 AM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
فين باقي القصة ياانثى

τнє τɪмє σf sυиsєτ 16-05-2014 04:32 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
في إنتظارك نورا

رواية جميلة

تسلم أيدك

برجاء إرسال رابط الجزء الجديد

عمر ابانا وعائشه امنا 15-08-2014 04:44 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
فين بقيه القصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
يلا يانورا كمليها
مينفعش تسيبيها كدةة
منتظرينكــــــــــــــــــــــــ

نسرين نونا 07-06-2015 10:22 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
Pleaseحبيبتي كمليها لانو انا كتير بحب قصص الرعب

ميمي المنفي 24-10-2015 07:56 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
السلام عليكم وين اختي باقي القصه شوقتيني :06:

Emissa 15-07-2016 06:42 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
لو سمحت وين باقي القصة
لانو القصة بتجنن

Noor ALrhman 21-11-2016 06:14 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
القصة جميلة اوي ...... مستنينك

عاشقة جواد 13-01-2017 05:55 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
يلا فين تكملة القصة حبيبتي بليز

اميرة باخلاقه 19-01-2017 12:20 PM

رد: انا وحبيبى والليلة المشؤمة والدمية قصة رعب مؤلمة لكن بها عبرة بقلمى
 
وين الباقييييييييي


الساعة الآن 07:14 PM